Onderstaand tref je een overzicht van de actuele voorraad van een aantal samenwerkende autobedrijven, met daarbij de leasetermijnen vernoemd. Wij kunnen echter samenwerken met elk autobedrijf in Nederland, dus ook wanneer je een voertuig elders hebt gezien kun je bij ons terecht met je vrijblijvende aanvraag voor het best passende en meest voordelige financial lease voorstel.
Heb je reeds een voertuig elders gezien en wil je direct een vrijblijvende aanvraag doen? klik dan op de navolgende link voor de Calculator en het aanvraagformulier.
Mercedes-Benz Vito
- Bedrijfswagen
- Comfortchauffeursstoel (SB1)
- Halfautomatische airconditioning TEMPMATIK (HH9)
- metaalkleur
- navigatiesysteem full map
- TEMPOMAAT (cruisecontrol) (MS1)
- zijschuifdeur rechts
Kenteken | NL VSX-20-S |
---|---|
Carrosserie | Gesloten bestelwagen |
Bouwjaar | 2023 |
Kleur | Zilver |
---|---|
Brandstof | Diesel |
Energielabel | Onbekend |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Stof |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 6 |
---|---|
BTW/Marge regeling | BTW is aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1950 CC |
Datum deel 1a | 17-01-2023 |
---|---|
Gewicht | 1975 Kg |
Koppel | 330 Nm |
Max trekgewicht | 2000 Kg |
---|---|
Motorinhoud | 2.0 Liter |
Verbruik per 100 km | 7,6 Liter |
Vermogen | 136 pk (100 kw) |
---|
Comfortchauffeursstoel (SB1) |
Halfautomatische airconditioning TEMPMATIK (HH9) |
metaalkleur |
navigatiesysteem full map |
TEMPOMAAT (cruisecontrol) (MS1) |
zijschuifdeur rechts |
aanhanger assistent |
Achteruitrij camera en beelsscherm (GB) (FR8) |
Airbag bijrijder (SW3) |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
Apple Carplay/Android Auto |
Audio 30 (E3C) |
Audio 40 (EA4) |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
Bijrijdersbank tweezits (S23) |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
boordcomputer |
Buitenspiegels verwarmd en elektrisch verstelbaar (F68) |
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening |
Dimlichtassistent (LA2) |
elektrische ramen voor |
elektronische remkrachtverdeling |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
Houten vloer (V43) |
Laadruimtebekleding tot het dak (hout) (VA2) |
Multifunctioneel stuurwiel met boordcomputer (CL4) |
multimedia-voorbereiding |
radio |
Regensensor (JF1) |
Scheidingswand doorlopend met vaste ruit (D51) |
start/stop systeem |
Stuurwiel hoogte- en hoek verstelbaar (CL1) |
telefoonintegratie |
vermoeidheids herkenning |
Warmtewerend glas rondom (H20) |
zijwind assistent |
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto’s in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo’n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.