Onderstaand tref je een overzicht van de actuele voorraad van een aantal samenwerkende autobedrijven, met daarbij de leasetermijnen vernoemd. Wij kunnen echter samenwerken met elk autobedrijf in Nederland, dus ook wanneer je een voertuig elders hebt gezien kun je bij ons terecht met je vrijblijvende aanvraag voor het best passende en meest voordelige financial lease voorstel.
Heb je reeds een voertuig elders gezien en wil je direct een vrijblijvende aanvraag doen? klik dan op de navolgende link voor de Calculator en het aanvraagformulier.
Volkswagen Transporter
- Bedrijfswagen
- Adaptive cruise control (tot 210 km/u) (PAC)
- Airco
- Alarm klasse 3
- Climatic aircondioning (9AP)
- Cruise control adaptief
- Diefstalalarm (7AQ)
Kenteken | NL VDT-93-N |
---|---|
Carrosserie | Gesloten bestelwagen |
Bouwjaar | 2020 |
Kleur | Zwart metallic |
---|---|
Brandstof | Diesel |
Energielabel | Onbekend |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Stof |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
Afmetingen in cm (L B H) | 490 X 190 X 199 |
BTW/Marge regeling | BTW is aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1968 CC |
---|---|
Datum deel 1a | 02-03-2020 |
Gewicht | 1833 Kg |
Koppel | 340 Nm |
---|---|
Motorinhoud | 2.0 Liter |
Onderhoudsboekjes | Dealer onderhouden |
Verbruik per 100 km | 6,0 Liter |
---|---|
Vermogen | 149 pk (110 kw) |
Adaptive cruise control (tot 210 km/u) (PAC) |
Airco |
Alarm klasse 3 |
Climatic aircondioning (9AP) |
Cruise control adaptief |
Diefstalalarm (7AQ) |
LED koplampen |
Lichtmetalen velgen 17" |
Parkeerhulp achter (7X1) |
Parkeerhulp voor en achter (7X2) |
Parkeersensor achter |
Parkeersensor voor |
Zijschuifdeur rechts |
Achterdeuren met ruiten |
Achterdeuren met verwarmbare achterruit (ZH1) |
Achterklep |
Achterruitenwisser met intervalschakeling (4HS) |
Achterruitwisser |
Achteruitrijcamera |
Achteruitrijcamera (KA1) |
Airbag(s) hoofd voor |
Airbag(s) side voor |
Airbag-pakket |
Airbag bestuurder |
Airbag passagier |
Alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
Apple Carplay/Android Auto |
Armsteun voor |
Binnenspiegel automatisch dimmend |
Bluetooth |
Boordcomputer |
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar |
Buitenspiegels verwarmbaar |
Bumpers in carrosseriekleur |
centrale vergrendeling met afstandsbediening |
Chroom delen exterieur |
Comfortstoel(en) |
Connected services |
Digital cockpit (ZEQ) |
Dimlichten automatisch |
Elektrische ramen voor |
Elektronisch Sper Differentieel |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
Exterieur pakket (PL4) |
Grootlichtassistent |
Grootlichtassistent Light assist (8G1) |
Hill hold functie |
LED dagrijverlichting |
LED dagrijverlichting (PXH) |
Lendesteunen (verstelbaar) |
Mistlampen met bochtverlichting (8WH) |
mistlampen voor adaptief |
Multifunctioneel lederen stuurwiel |
Multifunctioneel lederen stuurwiel (ZE7) |
Multimedia-voorbereiding |
Radio |
Regensensor |
ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar |
Start/stop systeem |
Stuur verstelbaar |
Vermoeidheids herkenning |
Vervolgbotsing preventie |
Verwarmbare ruitensproeiers voor (8X3) |
Verwarmbare voorruit (4GR) |
Verwarmde voorruit |
Volledig digitaal instrumentenpaneel |
Zijwind assistent |
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto’s in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo’n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.